۱۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۶:۰۴

غلامی:

سرمایه گذاری در بخش گردشگری گلستان رونق یابد

سرمایه گذاری در بخش گردشگری گلستان رونق یابد

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی استاندار گلستان بر توسعه و رونق سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا غلامی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از هتل بوتاتیک گرگان، روند پیشرفت این پروژه سرمایه گذاری را مناسب عنوان کرده و گفت: با نظر به اهمیت توسعه و رونق صنعت گردشگری در استان گلستان و با توجه به اینکه فراهم سازی زمینه های جذب گردشگر و افزایش شمار مسافران درایام مختلف سال از اهمیت بالایی در رونق اقتصاد منطقه داراست، ایجاد زیرساخت های این مهم در دست پیگیری و اقدام است.

وی از پروژه گردشگری هتل بوتانیک به عنوان یکی از زیرساخت های مهم گردشگری استان یاد کرد و افزود: حمایت های لازم از پروژه های سرمایه گذاری گردشگری صورت خواهد گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نیز در این بازدید اذعان داشت: هتل بوتانیک در عرصه‌ای حدود 40 هزار متر مربع در هفت طبقه بنا شده و ایجاد باغ گیاه‌شناسی بوتانیک، امکانات ورزشی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های ورزشی، فضاهای فروشگاهی، سالن بیلیارد، زمین تنیس و سالن‌های ویژه جشن‌‌ها و میهمانی‌ها از ظرفیت‌های این هتل پنج ستاره است.

قربان عباسی افزود: هتل بوتانیک با ابعاد هزار و 800 متر مربع و با ظرفیت 900 نفر ایجاد خواهد شد و میزان اشتغالزایی آن 56 نفر و میزان سرمایه‌گذاری در آن 108 میلیارد ریال اعلام شده است.
 
وی همچنین عنوان کرد : این هتل در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

عباسی اظهار امیدواری کرد با بهره مندی از این پروژه ها و با حمایت های لازم از آن ها، پروژه های گردشگری استان بیش از پیش اجرایی شده و به رونق منطقه کمک کند. 
 
 
کد خبر 1569360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha